Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nej ingen här som besitter hemlig information om när det släpps, de postar ju uppdateringar varje vecka för att man ska få lite insyn, jag längtar som fan också men man kan inte göra mer än å vänta, tyvärr.
Ju längre vi väntar desto bättre blir kvalitén på servern så man får ju se det från den ljusa sidan.
Jag har sådan störd beslutsångest om jag ska spela eller inte, känner ju för det, men det känns som att det kommer faila, som typ alla andra privs.
wat to do :0
#2 Alltid värt att testa, Corecraft har redan en riktigt stor fanbase och så som de arbetar på servern känns den riktigt seriös.
OnT: De ger releasedatum när servern börjar kännas redo. Ingen vet, inte ens de som scriptar servern. Det är nog många veckor kvar så det är bara att vänta.
#11 Hade du hängt med från starten inser du att betan de hade nu i princip är betydelselös och inte direkt har någonting att göra med deras arbete som lagts ner då de i princip gjort om allting från grunden :)
det värsta är ju att man vett inte när de kommer släppa servernom det är om en vecka eller om 1 år men vet ju inte, de borde ju säga typ när det kommer.
Bara hoppas att de verkligen scriptar questen och raidsen rätt. Varit många priv serverar som säger att de har scriptat allt sen så funkar inte hälften av questen som inte har med att man ska döda och bara Kara till chess. Sen de andra som förmodligen är de mest jobbiga är när de fuckat upp threaten och aggro range så de aggrar från 100 meters avstånd ibland utan anledning och att spells som ska göra "high amount of threat" inte gör de Får väl ta och testa när den kommer ut men börjar bli jävligt trött på privservrar som ljuger
edit;
"That being said, we provide an epic and unique story-line, one for Alliance and one for Horde, to let players progress their character past this unfinished content and end up at level 58, and focus on the content associated with the Burning Crusade expansion."
Läste de på deras hemsida och om jag förstår rätt så skippar de Azeroth delen helt och skapar en egen questline som tar dig från 1-58. Hmm kommer bli intressant hur snabbt de kommer gå och om questen kommer lyckas hålla intresset uppe.
#21 Har varit många servrar som sätt väldigt seriösa ut och sen när de har gått 20-30 dagar och folk ser hur mycket som fattas på servern så drar de med alla pengar de har fått från donations
Bruka allvar grabbar, om jag inte missat något helt nytt så sitter det ju och scriptar på saker som redan finns färdigt, bara att det vill göra det själva?
Finns nog minst 5 extremt bra TBC servrar, egen scriptade, ute som det är redan.
#22 Och dessa servers har spenderat 10 dagar på att scripta, släppt servern och lovar att scripta vidare. Den här Servern började de scripta för år och dagar sen, tror de kommer göra ett bra jobb :)!
#25 hahaha antingen är du sämst på spelet och spelade inte vanliga tbc eller så har du helt enkelt inte spelat tillräckligt längre. Lagt när väldigt mycket tid på Archangel och fysatan vad mycket buggar, soulshatter aggrar allt inom 32984333483 yard förutsatt att det är LoS, kul för warlocks som pumpar sönder med dmg/threat. Nästan hälften av alla paladin spells är buggade, de har inte skriptat chess än (vad jag vet) som de lovade i över ett år att göra (nice scripters). Satt och väntade i ett halvår på T5 och så sitter man och lyssnar på forumet om hur jävla bra de ska scripta skiten och att de kommer vara sjukt blizzlike. När t5 väl kom var hälften av bossarna buggade och de som åtminstone funkade var verkligen inte blizzlike. wow-one suger, anledningen till att folk dras dit är för deras population, scriptingen suger så säg inget annat please.
Där har får ni lite koll på vad som arbetas med, hur långt det är kommet och vad som återstår.
Tyvärr finns det inte någon tråd där du kan se vad som sedan tidigare är avklarat, men med tanke på att projektet pågått under en väldans lång tid och att den nuvarande listan inte är speciellt lång så har de nog redan scriptat klart det mesta.
Spelade aldrig deras TBC, spelade deras Vanilla.
Och de gjorde ett väldigt bra jobb med den iallafall.
Sen skrev jag "Finns nog", är fortfarande säker på att det finns en bra TBC server ute någonstans.
Kan du sluta vara en sån attention whore på alla jävla trådar man ser?
Spelade WoW sen Vanilla och la ner när Wotlk kom förövrigt, så skit ner dig är du snäll, och väx upp lite.
#31 Så du spelade aldrig deras TBC men du skriver att det finns EXTREMT bra scriptade servrar och wow-one är en utav dom. Varför skriver du att den är bra om du inte ens har spelat på den? Deras vanilla är lika värdelös den, emerald dream likaså. Varannat quest är fan buggat när man levelar och deras pathfinding de skröt om är fan non-existent. Varför sitter du och säger att saker är bra när det är skit, det är vad jag inte förstår.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ju längre vi väntar desto bättre blir kvalitén på servern så man får ju se det från den ljusa sidan.
wat to do :0
OnT: De ger releasedatum när servern börjar kännas redo. Ingen vet, inte ens de som scriptar servern. Det är nog många veckor kvar så det är bara att vänta.
Skrivet med min iPhone
edit;
"That being said, we provide an epic and unique story-line, one for Alliance and one for Horde, to let players progress their character past this unfinished content and end up at level 58, and focus on the content associated with the Burning Crusade expansion."
Läste de på deras hemsida och om jag förstår rätt så skippar de Azeroth delen helt och skapar en egen questline som tar dig från 1-58. Hmm kommer bli intressant hur snabbt de kommer gå och om questen kommer lyckas hålla intresset uppe.
och den där questlinen låter jävligt intressant
Finns nog minst 5 extremt bra TBC servrar, egen scriptade, ute som det är redan.
wow-one är en utav dem.
Där har får ni lite koll på vad som arbetas med, hur långt det är kommet och vad som återstår.
Tyvärr finns det inte någon tråd där du kan se vad som sedan tidigare är avklarat, men med tanke på att projektet pågått under en väldans lång tid och att den nuvarande listan inte är speciellt lång så har de nog redan scriptat klart det mesta.
Spelade aldrig deras TBC, spelade deras Vanilla.
Och de gjorde ett väldigt bra jobb med den iallafall.
Sen skrev jag "Finns nog", är fortfarande säker på att det finns en bra TBC server ute någonstans.
Kan du sluta vara en sån attention whore på alla jävla trådar man ser?
Spelade WoW sen Vanilla och la ner när Wotlk kom förövrigt, så skit ner dig är du snäll, och väx upp lite.
Finns ingen bra TBC server.
De 2 70s var för övrigt runt en sjundedel av hela Hordes population. Dålig start, dålig marknadsföring och buggar. Ser inge vidare ut!