Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

(EU) Kazzak PvP etc.

Postat av Naturtjur den 20 Juli 2013, 12:04
14 kommentarer · 591 träffar
Hej,

Har återigen funderat på att börja spela WoW ytterligare en period. Har spelat på flertal realms innan, mestadels som alliance på Frostmane. Har trivts där väldigt bra, men funderar nu på att börja spela som horde istället.

Har några realms som jag har klurat på, dessa är:

[Kazzak] (realm som jag är mest intresserad av för tillfället)
Frostmane (stanna men byta faction)
Outland (verkar vara 90% alliance populerad)
Shattering Hand (ingen kommentar)
Stormscale (tycks vara sjukt mainstream enligt mig själv)

Jag är medveten om hur många hordes det är som spelar på Stormscale, samt att många alltid tjatar om att de bästa inom PvP spelar där. Jag glömde att nämna det innan men det är och det har alltid varit PvP som jag har intresserat mig för, PvE är INTE någonting som jag vill spela. Även fast det är så många på professionell nivå som spelar på Stormscale så känner jag inget speciellt sug att börja lira där.

Realmen som jag har fått upp ögonen för och vill veta mer om är Kazzak. Spelade där innan med ett fåtal polare för många år sen, då var det helt OK att spela där. Nu har jag ingen aning förutom informationen som jag har fått av RealmPop, där Kazzak visas som en definitiv horde server med ganska taskig ratio om man ser från alliance.

Om det är någon av er som spelar på Kazzak och kan ge mig ytterligare information skulle det uppskattas hjärtligt, men även er andra som spelar på andra realms som kan ge mig andra förslag.

Fortsatt trevligt dag på er!
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..