Tips på att få många viewers?
tjenna tjenna ja vill gärna ha tips och tricks på hur man kan få många viewers på min livestream!
det ja strreamar är ju mest wow då men kör självklart mycket mer spel som BF 3, SC2, Dota 2, Cod black ops 2 osv :)
är en person som gärna testar nya spel och gärna ger ut tips och tricks själv genom mina livestream och youtube kanaler...ökade ganska mycket på min livestream på några dagar då jag hade 4 followers och fick upp till 88 på 2 dagar..men som rubriken säger vill ja gärna ha tips på att öka ännu mera.
okej will do :)
ökade 84 viewers på 2 dagar^^
bra musik vill ja nog säga att jag har med och ja pratar ju med dom viewers jag har nu osv men cam saknas och det ska jag fixa tänkte ja.
vad skulle galna saker vara som ingen annan gör då? :) tips på det?
vad hade just NI tittat på ?
Skaffa bröst och ha urringat.
Skrivet med min Android-mobil
Ge någon giveaway för att locka till dig tittare/followers
Bjud in tittarna till spel du spelar, tex wow.
Spela spel som är populära. Wow ligger oftast top 3 dagligen.
Spela inte BF3 på stremen då det inte är så underhållande att titta på och inte populärt att strema, det kommer du förlora viewers på bara.
Var glad, rolig, Berätta historier som har hänt dig som är Galna och roliga!!
Marknadsför dig själv på något sätt, kom på något sätt varför du är annorlunda jämfört med dom andra stremarna och varför just dom ska komma och kolla i din kanal? (Där kan giveaways vara till stor hjälp)
Det var väl det mest jag kan komma på i alla fall! Hoppas det hjälper :) Lycka till
Bara kolla på toweliee. Han är inte duktig i något spel men han är sjukt underhållande att kolla på.
ni får gärna kolla in min stream och ge feedback på dåliga / bra saker live då! skulle uppskatta det
www.twitch.tv/shockzillashaman
har ju gjort ett nytt facebook account, har också ett youtube acc osv för att marknadsföra mig själv på, går väl hyfsat just nu då..kika gärna på dom med om hur ja kan marknadsföra mig bättre på osv :)
facebook.com/shockzilla.shama n
youtube.com/theonlymatte
Eller så gör du något unik som Rlenk, han streamar ibland men kör då 1-90 utan att sova på en ny gubbe varje gång.
uppskattar alla tips ja fått, vill gärna ha fler om det finns :)
På helgerna sitt o drick bärs o spela, gör något extra!
Ingen vill lyssna på en sketen grabb på 15 bast liksom.
Var dig själv
Skrivet med min iPhone
kolla gärna och ge feedback osv!
http://www.twitch.tv/shockzill ashaman