Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra comp 2's? [Hunter]

Postat av Jon Snow den 22 April 2013, 19:23
7 kommentarer · 154 träffar
Tjenare Fragbite användare!

Mitt namn är Gustaf och jag är spelar World of Warcraft för mycket. Min main är Hunter och jag spelar nästan bara PvP, jag har funderat och testat olika comps med hunter men jag vet inte vad som är bäst.

Healer: Problemet med detta är att man kan bursta men efter det så har man är riktigt saftig cooldown på det som behövs för att få ner motståndaren lätt. Hunters är inte så bra på att hålla uppe pressen på healer så att den går OOM ganska snabbt.

Dubbel DPS: Detta kan vara ganska effektivt men i nuläget så vet jag ingen som har kommit till högre raiting än 1.9K som dubbel DPS. Problemet är som ni förstår att man inte få så stora/många heals och dör ganska hastigt.

Link: http://eu.battle.net/wow/en/ch aracter/khadgar/Sidni/advanced

Som ni ser så har jag inget imponerade på min karaktär mer än att jag kan trösta mig med att jag sitter på lite guld. Så det jag vill fråga er som har spelat eller fortfarande spelar är, hur ska man göra för att komma upp i hög raiting som hunter?

Finns det några snygga transmogs ni vet så skulle det vara kanon om ni berättade om det, finns såklart inte många som ser bra ut på Worgen men ändå.

Är Hunters OP?

6 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..