Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tmorph = Ban

Postat av Jon Snow den 11 Februari 2013, 15:18
22 kommentarer · 2 908 träffar
Tjenare Fragbite!

Har sett att det har varit ett fåtal diskussioner om hur vida man får eller borde använda Tmorph eller inte. Jag använder Tmorph igår på min Death Knight på servern Stormscale EU. Jag gjorde inget speciellt, jag gick dungeons för för att få upp min valor.

Senare lämnade jag datorn i några minuter (Runt 20.) för att hämta mat. När jag kom tillbaka var jag utloggad så jag tänkte att detta bara var en random DC som jag hade fått. När jag försökte logga in stod det att mitt konto hade blivit suspenderat/avstängt. När jag senare kollade igenom vad jag egentligen hade blivit bannad för via mailen så stod det:

Type of Violation: Exploitation
Category of Violation: Third Party Program

Jag trodde verkligen inte att dom skulle ta till bann åtgärder för Tmorph. Visade sig att jag hade fel. Ville informera alla som använder det att det faktiskt finns en risk att man kan bli tagen för det, den är mycket, mycket (!) liten dock.

(Allt jag gjorde med Tmorph var att ändra mitt gear, varken spells eller mounts ändrades.)

Använder du Tmorph?

114 personer har röstat
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..