Jag har funderat ett tag på att börja spela på Feenix wow - Emerald Dream 1.12.1 med x1 exp rate.
Undrar om det är någon här på fragbite som spelar/har spelat/funderar på att börja spela där och kan ge mig lite information om populationen, hur lång tid det tar från lvl 1-60 osv.
Tack!
Någon som lirar på Emerald Dream? Tänkte börja där men har sån jäkla beslutsångest på vilken klass och vilken faction.
Skrivet med min iPhone
där har du ju från början x12 men du kan ändra till x1 exp
#17 https://www.worldofcorecraft.c om /
Den har visserligen buggar men det är inte gamebreaking.. plus att den har en population som är förbannat stor om man jämför med andra servrar tex Rebirth.
Spelar just nu lite casual på Emerald dream och tycker väl att det är helt okej men skulle kanske inte råda dig att börja där. Men är det så att du prompt ska börja så ta den och kör på den tills Corecraft har release.
Tagit mig till 32 nu med en polare. Över 48 H played. Har aldrig spelat vanilla men tycker ändå det är roligare än allt annat jag spelat inom WoW då man verkligen åstadkommer saker i Vanilla. Att klara ett vanligt quest kan vara väldigt svårt och det är just detta jag gillar. Småungarna och noobsen ger sig innan level 20 på grund av att det kräver mer tid, mer skill och ett helt annat sammarbete än vad det gjorde i senare expansioner.
Ni som är sugna, tveka inte på att börja. Finns vissa småbugs som att t.ex. mobs i sällsynta fall kan bugga upp någon meter i luften osv. Men utav det jag har sett så fungerar instanser osvosv som de ska, men jag är som sagt bara level 32. Communityt är sjukt bra och alla är trevliga(iaf på allyside)
Det bästa med Emerald dream är att den är EXAKT som official servrarna var. Dvs inga donationsfördelar eller extra exp osvosv. Allt är som det var, exakt det jag strävat efter att hitta och det har jag äntligen gjort!
https://www.emeralddream.com /
/farfar
nja, nej.
lirat på både warsong & archangel, antar att denna server är lika buggad som warsong?
rollade ally, finns det folk här som fortf gibbar nått på servern?