Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur mycket är mitt konto värt?

Postat av RaxxHEHE den 9 December 2012, 19:06
32 kommentarer · 1 698 träffar
*DETTA ÄR INTE REKLAM ATT JAG VILL SÄLJA DET TILL NÅN HÄR, SÅ SNÄLLA, REPORTA INTE, VILL BARA SE HUR MYCKET JAG KAN FÅ UT FRÅN DET.*

Tjenare, det är så att jag sitter här & tänker lägga ut mitt konto på blocket, men jag vet inte riktigt hur WoW ligger till nu. Men men, jag har inte spelat så mycket WoW eller Diablo & det är det som finns.

WoW:
Realm 1: 90 DK, 65 Mage, 85 Druid, 85 Warrior, 70 Rogue
Realm 2: 85 Hunter, 75 Paladin, 70 Shaman
Realm 3: 65 Priest

Ingen har bra gear, eller något "speciellt" gear. Finns dock alla heirlrooms osv och runt 5-6k Achi points på DKn.

Diablo: 60 DH (Plvl 13), 60 Barb (Plvl 27), 60 Monk (Plvl 13), 60 Wiz (Plvl 1) & 47 Monk på HC. Endast barben som har gear, dock så suger det då jag quittade & började nyligen, ~70k dps & resten har inget.

Hur mycket pengar kan man få ut från detta tro? Kommer ej säljas till någon på fragbite, isf får ni hålla koll på Blocket där jag kommer skriva alla info.

En liten killen som är trött på wow & diablo,
Raxx

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..