Hej,
Jag har inte spelat wow så länge så jag är ganska lost. Men jag har förstått att det finns massor av addons man kan ladda ner för att underlätta spelandet.
Jag skulle vilja ha en addon som visar vad olika items i min inventory skulle kosta på auction hall istället för hos npc.
Jag har sålt nästan allt jag lootat till NPC, och jag har först nu förstått att vissa av dessa items hade jag kunnat sälja dyrt på ah.
Skulle någon kunna hjälpa mig i detalj hur jag ska gå till väga?
Men Auctionator och auctioneer finns men detta är ju inga addons som nybörjare kommer fatta mycket av tbh.
Jag har redan märkt att vissa items går att sälja mycket högre än vad som är rekommenderat.
Skulle någon förklara noggrant hur jag gör för att skanna av AH så att mitt Auctioneer program kan få en bättre uppfattning av vad items är värda?
Just nu står det "Market price: Not available."
Jag har hittills sett tre förslag från Auctioneer.
-Vendor this item
-Disenchant this item
-Auction this item
Jag har bara valt att sälja de items som det står "Suggestion: Auction this item".
Är det dumt eller bra?
Finns det något bra sätt att se om det finns items ute på ah som är billigare än vad dom brukar vara?
Jag tänkte om man skulle försöka köpa ett item billigt och sedan sälja det dyrt? Eller om man själv bara är sugen på att göra ett klipp?
Jag spelar Hunter och vill t.ex. ha items som är gjorda i mail/leather med hög agility. Kan jag ställa in program då på något sätt så att den letar efter billiga sådana items?
Finns massa grejjer du kan fiffla för alla professions, jag själv kör på herb/mining/JC/Inscrip/Engi.
Har tjänat mig till 1,1m guld sen 2010.