Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WoW Identifierings problem, kolla hit

Postat av IMOvANE den 19 November 2012, 14:44
13 kommentarer · 180 träffar
Hejsan fragbiters! Jag har 2st wow acc, men det jag har spelat på sen 3 år tillbaka bytte jag till mig mot en steam acc av min kompis så alla uppgifter står på honom. Och nu äre så att 2 av alla gubbar på accet är väldigt bra, eftersom jag spelat på dom i 3 år och gearat och samlat på mig achievements och mounts osv. Så jag känner att jag inte bara kan skita i dom- så jag tänkte att jag väldigt gärna kunde skicka över dom till MITT riktiga acc. men nu till det dåliga- Min kompis vet inte den hemliga frågan, och då finns ju alternativet att skicka bild på passet men nu äre så att han inte ens har ett pass heller.. Så jag undrar om det finns nåt annat sätt att göra de, eller vad jag ska säga till blizzard så att dom förstår att de inte är ngn annan som försöker göra det. Tack på förhand

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..