Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamereactors recension

Postat av ASIWYFA den 21 Oktober 2012, 13:14
10 kommentarer · 263 träffar
Jag har alltid tyckt att Gamereactor har haft sin målgrupp till de lite mindre, typ åldrarna 10-14. Hur som så snubbla jag på en recension om MoP på GR, läste hela recensionen och väntade ständigt tills han skulle komma till end-game kritik, nej, så var inte fallet.

Jag snokade runt lite till på recensionen och om resecenten, kollade lite på screenshots och såg den här; http://www.gamereactor.se/medi a/88/worldwarcraft_578831b.jpg

Resecenten skriver ett par gånger att han just spelar Death Knight, till och med att han en gång var serverns bästa DK.

Sen så kollar vi achievments på Chellu ( http://eu.battle.net/wow/en/ch aracter/kazzak/Chellu/simple ) förmodligen den, yes?

Nu med det där sagt vill jag bara säga, vad tycker ni om recensionen? Själv tycker jag den är äckligt oprofessionell.

Varför jag postar detta på fragbite? Jo, för att fragbite är den enda sidan jag kollar dagligen i forumet. För att även kunna ställa frågar, borde fragbite komma med recensioner? Om GR, som släpper en gratis-tidning nästan varje månad, kommer med en sån här oprofessionell recension, borde fragbite komma med att göra mycket bättre recensioner?

Som sagt i TGIFB så är kreativiteten hos fragbite-medlemmar oerhört stor.

Tycker annars betyger på MoP var ganska generös när han inte ens har spelat end-game och skrev en sådan usel recension.

EDIT: HeatoN i pollen ska självklart föreställa som en 11a, en slags eget betygdär allt är perfekt, precis som HeatoN.
(Ta denna tråd med en nypa salt)

Betyg MoP 1-10 so far?

27 personer har röstat

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar