1
WoW blizzard account problem!
Postat av kraftt den 11 Oktober 2012, 16:32
8 kommentarer · 255 träffar
Tjena gobbs. För 2 år sen slutade jag spela wow och såklart blev mitt account hackat medan jag var borta, så när jag tänkte spela igen fick jag ju dra till blizzard och skriva att det var hackat osv. Jag skickade in ett mail och skrev att jag hade köpt diablo under tiden och skapat ett nytt account där jag gärna ville få mitt acc flyttat till.
Jag gav dem även bild på mitt ID samt alla tre auth koderna för wow expansions. Sagt och gjort så svarade supporten med att jag skulle ge dem en ny mail istället pga något skit som inte var bundet till ett blizzard acc redan och bestämma en ny secret question kod.
"Hi,
Firstly, we will actually need a NEW Email that is not in use. Due to the history of this account, we will not move the WoW accounts any further.
Thank you for verifying you are the owner with your Photo ID."
Sagt och gjort så svarade dem med "Good news!! I have updated the account secret question for you. =]"
Jag undrar nu hur fanskapen på blizzard tänker att jag ska kunna logga in på mitt account och då det tar 5 dagar mellan svaren från supporten undrar jag om någon av er fattar?
För det första om man skall få tillbaka lösenord på ett account så kan man inte använda secret question, man måste använda namn som stämmer till ett account och det har jag inte, men jag har ju redan bevisat att det är mitt account, som är bunden till min gamla hotmail.
Sen är det en "ny hotmail" som inte är bunden till ett blizzard account, hur fan ska jag kunna logga in då? Ska jag göra ett nytt account med den mailen och så poff så finns det ett account där eller vad?
Jag gav dem även bild på mitt ID samt alla tre auth koderna för wow expansions. Sagt och gjort så svarade supporten med att jag skulle ge dem en ny mail istället pga något skit som inte var bundet till ett blizzard acc redan och bestämma en ny secret question kod.
"Hi,
Firstly, we will actually need a NEW Email that is not in use. Due to the history of this account, we will not move the WoW accounts any further.
Thank you for verifying you are the owner with your Photo ID."
Sagt och gjort så svarade dem med "Good news!! I have updated the account secret question for you. =]"
Jag undrar nu hur fanskapen på blizzard tänker att jag ska kunna logga in på mitt account och då det tar 5 dagar mellan svaren från supporten undrar jag om någon av er fattar?
För det första om man skall få tillbaka lösenord på ett account så kan man inte använda secret question, man måste använda namn som stämmer till ett account och det har jag inte, men jag har ju redan bevisat att det är mitt account, som är bunden till min gamla hotmail.
Sen är det en "ny hotmail" som inte är bunden till ett blizzard account, hur fan ska jag kunna logga in då? Ska jag göra ett nytt account med den mailen och så poff så finns det ett account där eller vad?
Blizzard support sölig som in i helvete?
6 personer har röstat






