1
Söker RAF partner till MOP
Postat av Buuho den 21 September 2012, 18:02
5 kommentarer · 160 träffar
tjenatjena.
Söker en seriös RAF partner till MoP som kommer ut på tisdag om jag inte har fel.
Det är du som Recruitar mig så jag har redan köpt alla spelen förutom Mist of Pandaria, men jag köper det på tisdag.
Det första vi ska levla är självklart en panda. Vi drar upp pandorna till 80 eftersom RAF är bara till 80. Vi behöver inte kötta en till char till 80 direkt när vi har levlat 80 med första charsen. Vi levlar en ny när jag känner fört helt enkelt (:
Jag är 15 år och mogen som inte skriker i ragear i skype etc.
Har träning tisdagar o fredagar på kvällarna men kan spela hela tiden annars om jag inte har plugg i skolan eller om jag ska ut och göra något.
Server vi ska lira på är Outland PVP.
Du ska ha chars på Outland PVP som kan erbjuda gold etc...
Du ska vara aktiv och seriös , och inte ragea.
Minst 15år.
Vi ska prata skype när vi levlar.
Jag levlar med den som kan erbjuda mest guld, den som verkar mest seriös och aktiv.
Lämna kommentar eller skriv ett PM :)
Söker en seriös RAF partner till MoP som kommer ut på tisdag om jag inte har fel.
Det är du som Recruitar mig så jag har redan köpt alla spelen förutom Mist of Pandaria, men jag köper det på tisdag.
Det första vi ska levla är självklart en panda. Vi drar upp pandorna till 80 eftersom RAF är bara till 80. Vi behöver inte kötta en till char till 80 direkt när vi har levlat 80 med första charsen. Vi levlar en ny när jag känner fört helt enkelt (:
Jag är 15 år och mogen som inte skriker i ragear i skype etc.
Har träning tisdagar o fredagar på kvällarna men kan spela hela tiden annars om jag inte har plugg i skolan eller om jag ska ut och göra något.
Server vi ska lira på är Outland PVP.
Du ska ha chars på Outland PVP som kan erbjuda gold etc...
Du ska vara aktiv och seriös , och inte ragea.
Minst 15år.
Vi ska prata skype när vi levlar.
Jag levlar med den som kan erbjuda mest guld, den som verkar mest seriös och aktiv.
Lämna kommentar eller skriv ett PM :)