Hejsan, vet någon om en model changer som fungerar för denna patch? Hade ett program förut så man kan ändra om sin ras/vapen etcetc väldigt enkelt. Finns det något liknande nu?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hur fan kan du köpa en hund om du inte vet någonting om den eller hur dem ska behandlas ? skäms för fan. Sälj hunden till någon som kan ta hand om den ordentligt.
Du borde ha koll på de där sakerna redan innan du överhuvudtaget skaffade dig en hund. Som sagt försök hitta någon vettig människa som kan överta han och lär dig lite om hundar innan du skaffar hund.
asså din idiot!! sälj den stackars hunden förfan. varför köper du en hund om du inte vet nånting om skötsel och sånt??? du fattar väl att den inte kommer må bra, asså åh shit va jag hoppas du blir påköd av en bil för sånna som du förtjänar fan inte körkort!
Beror på hur stor du vill att han ska bli (muskler då)
Försök få i honom åtminstonde 200 gram protein om dagen, börja med proteinshake x3 varje dag och efter några månader, om du inte ser tillräckligt med resultat så får du trycka i honom PWO innan varje pass.
är kattmänniska så vet inte riktigt hur hundar fungerar, kanske är samma sak. typ kasta saker efter kattjävlen när han jamar och sånt, släppa ut han o hoppas på att han hittar hem
en gång fick jag skit för att kattskrället hade varit och pippat på grannkatten som sedan fick valpar, sa te'na att ro hit pengar så jag kan kastrera fanskapet då
angående maten så låter jag katten jaga själv, fruktansvärt motiverad efter dagar utan mat
Troll. Om detta skulle vara sant så skulle han absolut inte ha så hög IQ att han själv kunnat lista ut hur man skapar ett fragbite konto och sedan skriva en tråd.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Försök få i honom åtminstonde 200 gram protein om dagen, börja med proteinshake x3 varje dag och efter några månader, om du inte ser tillräckligt med resultat så får du trycka i honom PWO innan varje pass.
Glöm inte legday.
en gång fick jag skit för att kattskrället hade varit och pippat på grannkatten som sedan fick valpar, sa te'na att ro hit pengar så jag kan kastrera fanskapet då
angående maten så låter jag katten jaga själv, fruktansvärt motiverad efter dagar utan mat
hoppas det går bra