Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[OFFICIELL] RAF inför panda tråd!

Postat av hundvalpen den 24 Augusti 2012, 16:31
10 kommentarer · 322 träffar
Innan en ivrig moderator klickar bort tråden vore det bra om hen tog sig tid att läsa följande motiveringar till varför denna tråd bör bestå:

1. I och med att RAF-partners är en färskvara så går det inte att leta i gamla trådar.

2. Ny expansion är på väg och folk vill börja spela, antalet RAF-trådar kommer öka och flera kommer bli varnade och få trådarna borttagna.

3. Regel §7 fallerar då tråden inbjuder till aktivitet bland wowspelare / blivande wowspelare.

Nu får vi se hur den här tråden utspelar sig men jag förstår inte varför det inte kan finnas en officiell tråd dit folk kan vända sig.

--------------------------- -----------------------------

Hej!

Panda är på väg det känner de flesta till. I och med detta har blizzard släppt ett kanonfint paketerbjudande:

http://eu.blizzard.com/store/b rowse.xml?f=p:210000104,p:2210 03197,p:221004377

WoW + 1 månad speltid + samtliga expansioner (ej panda ofc) för enbart 165 svenska riksdaler!

Ni hörde rätt. Bättre läge att dra upp en gubbe och vara redo för expansion finnes ej!

Därför tänkte jag att de som är sugna postar ett inlägg efter följande mall:

--------------------------- ---
Vem rekryterar: Jag / Du
Realm: Specifik [namn här] / Öppen för förslag
Faction: Horde / Alliance

Jag erbjuder följande deal: [valfri text här]
------------------------- ------

Inga direkta diskussionen personer emellan behöver äga rum i tråden utan ser man en attraktiv deal så kontaktar man via PM. Alla är alltså välkomna att posta sitt förslag så blir det som en officiell matchmaking tråd - det låter väl överkomligt?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..