Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wc3 på Windows 7

Postat av Aigle den 18 Augusti 2012, 19:16
6 kommentarer · 190 träffar
Hejsan hoppsan!

Varit rätt sugen på att spela de gamla goa spelet Warcraft 3 (The Frozen Throne). Så hämtade skivorna och startade upp installationen, då jag väl var klar och tänkte starta upp spelet så blev skärmen helt blå men kan ännu höra ljudet ifrån spelet. Helt mysko och vet inte riktigt vad jag skall göra.

Har testat att installera om spelet.

Har ändrat så att " Kör detta kompatibilitetsläge för:" Så valde jag att köra i Windows XP service pack 3.

Har uppdaterat drivrutinerna till mina graffe-kort.

Har sökt omkring på google utan någon framgång.

Har försökt ladda hem patcherna via
" lancraftwc3.com/2011/03/warcra ft-3-patch-126a-released.html " utan att de fungerat, fått felmeddelandet
" An error has occured prepairing the patch. This problem can be solved by reinstalling the game and trying the update again. " Har som sagt redan ominstallerat.

Har även testat att göra som de säger här " lancraftwc3.com/2010/02/new-wi ndows-update-kb976264-adds-bet ter.html " Att då ladda hem en uppdate till windows men kan ej få validation keyn.. ( microsoft.com/en-us/download/e xe-validation.aspx?id=11009 ).

Så vet inte riktigt vad jag skall göra i detta läge. Så vänder mig nu till er mina kära fragbitare! Hjälp en nostalgisk spel sugen ung man!

Valde WoW kategorin för att de är i princip förfadern till WoW =)

Diskussion: Tycker ni de skall fixa ett nytt "Wc3" Fast med dagens grafik för en gammal & härlig upplevelse fast i ny modern och bra grafik?

Tack på förhand! Puss

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..