Tjenare!
Jag har alltid velat ha en egen private server, som man själv styr över och just nu funderar jag faktiskt på att skapa en egen.
Men, jag undrar ifall någon här skulle vilja skapa den tillsammans med mig, har bara ETT ENDA krav och det är att du har skype!
Sitter och funderar på om jag ska köra på 19 (twink) server, 60, 70, eller 85 så tänkte höra vad hade ni velat spela på?
Vet att det redan finns ett antal kända pre-tbx (60) servers. På ett sätt känns det inte lönt att skapa en 60 fast hade ändå varit roligt :)
PMa mig eller lägg till mig på skype om du är intresserad: cs-adam
Det jag har gjort förut är en 19 twink server och det har varit rätt så skoj faktiskt, för att jag själv satt och gjorde costum gear som man fick kämpa sig för och gearet var inte för op utan rätt så stabilt. Det jag hade tänkt mig på 19 twink server:
Alla börjar med hyfsat grönt/blått gear. Sedan får man pvpa/dungeons för att få det snäppet bättre gearet.
Costum dungeons, alltså rensat hela rfc t.ex och gjort om den.
Det är ungefär hur jag hade tänkt mig, för 60/70/80 har jag inga idéer _just nu_ men ifall någon hade velat skapa det ist. Så naturligtvis kommer jag hitta på idéer!
Så, lägg till mig på skype eller pma!
cs-adam
mvh adam :)
Någon som vet någon skön private server ? =)
Samt, om server blir populär kan du ju sätta ut custom weapons osv
Har du en stabil lina och en server burk som kan stå på dygnet runt? Inte den du spelar på.
Skrivet med min iPhone
Man hostar inte heller något hemma i källarn, de flesta brukar hyra servrar i nederländerna med antingen 1gbit / 100mbit lina.