Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Tja! Ja ni låser upp spelarkort för att bli bättre, jag har legendkortet plus boosten för tacklingar vilket gör att min gubbe är välditg stark. Det är bara att spela på. Trots att min gubbe bara är gjord till 180 cm och väger 85 kilo kan jag både åka fort, tacklas och skjuta bra.
Mitt tips är att gå till hockeyshop. Kolla vad du behöver för någon av tacklingsgrejerna och göra det som behövergöras. Det kommer att göra stor skillnad.
#7 Kommer inte ihåg det står väl att antingen gör du det ena online, eller det andra offline.
Sen om dun vill kunna tacklas lite redan nu så ska din gubbe vara grovjobbare. (tror jag)
Är du sniper blir du inte ens bra på tacklas om du har 99 i tackling. Om du ska kunna tacklas som sniper eller något annat måste du ha tacklings paketet. Skriv allt som står för att få så ska jag förklara.
Oj missuppfattade din fråga. Vet faktiskt inte jag låste upp den online.
#8 Okej, en annan fråga; Kan man fuska till sig stats eller ? för vi möter alltid helt sjuka snubbar som mer eller mindre flyger fram och sätter varenda skott och vi är i amatör divisionen liksom..
#9 M där är problemet. Går inte att fuska sig till sakerna utan det är bara att spela. Ett tips är att trycka pil neråt så att defensiven sätts som "högt tryck" då kommer bottarna att sätta mer press och det kommer inte lika mycket lägen för motståndarlaget.
#10 Aa tack där med bott tipset ska testas! Nah jag lirar right wing och min kompis är left wing men vi är väl rätt hyffsade men som sagt svårt när motståndet är som robotar
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Mitt tips är att gå till hockeyshop. Kolla vad du behöver för någon av tacklingsgrejerna och göra det som behövergöras. Det kommer att göra stor skillnad.
Om du behöver hjälp med något kan du fråga mig.
Sen om dun vill kunna tacklas lite redan nu så ska din gubbe vara grovjobbare. (tror jag)
Är du sniper blir du inte ens bra på tacklas om du har 99 i tackling. Om du ska kunna tacklas som sniper eller något annat måste du ha tacklings paketet. Skriv allt som står för att få så ska jag förklara.
Oj missuppfattade din fråga. Vet faktiskt inte jag låste upp den online.
Förresten är någon av er back? Är ni duktiga?
Sen vet du att om din kompis inte är online så kan du ändå göra din gubbe bättre genom att spela "community" matcher.
Adda mig på xbox Gamertag: Hampzuz så kanske vi kan spela någon communitymatch någon gång.