1
[A] High RBG Team
Postat av aimilol den 2 Juli 2012, 18:36
15 kommentarer · 211 träffar
Tjabba boys.
Season 10 så satte jag och en del gubbar ihop ett RBG team och plockade Hero of the Horde relativt easy, på omkring 2550 rating. Då spelade vi på Stormscale Horde, men för ett tag sedan miggade vi Outland Alliance.
Nu sätter jagi ihop ett team igen och söker en del gubbar för att få ett fullt lag, och med tanke på att x-realm har öppnats så söker jag runt på lite olika forum.
För tillfället har vi:
* Disc priest, 2500+ exp, HotA
* Holy pala, ex-glad, 2700 arena exp
* Rogue, legendary daggers + vial, s10 glad + HotA
* Shadow priest, legendary staff + HC cunning, 2400+ exp
* Fire mage, legendary staff + HC cunning, 2600+ exp
Det vi söker är:
* Warrior, flagcarrier, 2400+ exp
* Boomkin, legendary + cunning (minst normal), 2400+ exp
* Warlock, legendary + cunning (minst normal), 2400+ exp
* Frost mage, legendary, 2400+ exp / Frost DK, HC Gurthalak + Bone fetish (minst normal), 2400+ exp
* Resto shaman, 2400+ exp
Kan även tänkas spela med dual lock/boomer.
Om ni känner er träffade släng gärna iväg ett pm eller en kommentar under så kan vi snacka vidare!
Simma lugnt // Nastéy
Season 10 så satte jag och en del gubbar ihop ett RBG team och plockade Hero of the Horde relativt easy, på omkring 2550 rating. Då spelade vi på Stormscale Horde, men för ett tag sedan miggade vi Outland Alliance.
Nu sätter jagi ihop ett team igen och söker en del gubbar för att få ett fullt lag, och med tanke på att x-realm har öppnats så söker jag runt på lite olika forum.
För tillfället har vi:
* Disc priest, 2500+ exp, HotA
* Holy pala, ex-glad, 2700 arena exp
* Rogue, legendary daggers + vial, s10 glad + HotA
* Shadow priest, legendary staff + HC cunning, 2400+ exp
* Fire mage, legendary staff + HC cunning, 2600+ exp
Det vi söker är:
* Warrior, flagcarrier, 2400+ exp
* Boomkin, legendary + cunning (minst normal), 2400+ exp
* Warlock, legendary + cunning (minst normal), 2400+ exp
* Frost mage, legendary, 2400+ exp / Frost DK, HC Gurthalak + Bone fetish (minst normal), 2400+ exp
* Resto shaman, 2400+ exp
Kan även tänkas spela med dual lock/boomer.
Om ni känner er träffade släng gärna iväg ett pm eller en kommentar under så kan vi snacka vidare!
Simma lugnt // Nastéy