WoW password reset utan för/efternamn?!
Goddag!
Vill efter ett par års inaktivitet testa på WoW igen då jag fått en så kallad revival av en kamrat till mig, ett problem är dock bara att jag inte kan göra en password reset då jag inte skrev in mitt riktiga för och efternamn när jag registrerade mitt konto, något som nu har bitit mig i röven.
Jag HAR ett Battle.net-konto som är registrerat till min mejl (detta vet jag då det står att mejlen redan används när jag försöker registrera mig på nytt) och senaste gången jag var inloggad var runtom 2008 för att jag slutade spela inte långt efter jag införskaffat WotLK.
Hur som haver, någon som vet hur jag bör gå tillväga härifrån? Jag har ett konto och ett mejl som är registrerat till detta men som sagt inget för och efternamn jag kan komma ihåg.
OT: Känns som det är ett jävla tag sen man hörde ifrån Black MEsa Source men blir nog nice hade även varit trevligt om dom orkade göra om det till orange box :)
Angående black mesa så tror jag nog de gjort det redan. Anledningen till att det tar så lång tid och att man knappt hört något från dem är just för att de försökt pusha spelet till motorns gränser.
#2, Yes.
Anyway, om det väl släpps kommer jag definitivt spela igenom det. Älskade HL1 och OpFor. Bästa singleplayer ever!
(Storymässigt kanske not so much, men man kunde ändå leva sig in i det)