1
Ta bort transmogrification från wow!
Postat av demonenlol den 16 Maj 2012, 12:03
21 kommentarer · 251 träffar
Hellu.
Är det bara jag som stör mig nått så brutalt på denna funktionen?
Det enda jag lirar just nu är arena och bg's.
Förr i tiden, när man lirade arena så var det kul att kunna se vad folket man mötte hade för gear.
Nu snackar vi på den tiden det var 2k rating för shoulders, 2,2k för t2 vapen etc.
Men nu när man lirar så kan det komma in nån snubbe i full cata gear och se ut som nån jävla fiskare, vad fan är detta?
Okej, man kanske inte behöver ta bort hela funktionen men jag tycker inte att man ska kunna transmogrificata sin pvp gear, eller att looksen försvinner när man går in i arenan för att sedan ändras tillbaks när man går ut igen.
Och snälla sätt rating requirement på gearen igen så som det var förut, visst måste man ha rating för t2 vapen men jag gillade det när man behöver en viss rating för shoulders osv osv.
Så vad tycker du om pvp situationen just nu?
Tycker du man ska behålla det nya poängsättet eller gå tillbaks till det gamla?
Och vad tycker ni om man kan transmogrificata sin pvp gear?
Tjingeling.
Är det bara jag som stör mig nått så brutalt på denna funktionen?
Det enda jag lirar just nu är arena och bg's.
Förr i tiden, när man lirade arena så var det kul att kunna se vad folket man mötte hade för gear.
Nu snackar vi på den tiden det var 2k rating för shoulders, 2,2k för t2 vapen etc.
Men nu när man lirar så kan det komma in nån snubbe i full cata gear och se ut som nån jävla fiskare, vad fan är detta?
Okej, man kanske inte behöver ta bort hela funktionen men jag tycker inte att man ska kunna transmogrificata sin pvp gear, eller att looksen försvinner när man går in i arenan för att sedan ändras tillbaks när man går ut igen.
Och snälla sätt rating requirement på gearen igen så som det var förut, visst måste man ha rating för t2 vapen men jag gillade det när man behöver en viss rating för shoulders osv osv.
Så vad tycker du om pvp situationen just nu?
Tycker du man ska behålla det nya poängsättet eller gå tillbaks till det gamla?
Och vad tycker ni om man kan transmogrificata sin pvp gear?
Tjingeling.
Vilket poängsystem skulle du helst vilja se i arena?
41 personer har röstat