Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp patch v4.3.0. 15050 rör sig inte!

Postat av F0rt3X den 28 April 2012, 22:06
2 kommentarer · 157 träffar
Hej Fragbite=)

Har lite problem med wow patchen v4.3.0. 15050 skulle vara tacksam för hjälp.

Tack i för hand!=)

Problemet är att jag tänkte börja spela wow igen för kompisen skickade en sån där boost till lvl80 och det. Så jag accepterade och tänkte spela så var det en patch (med blå loader) så gick den så var det klart men sen efter den kom det en till patch (med röd loader) och den rör sig inte ur fläcken det står att det kan ta 15-60 min har varit på 1-2h men rör sig inte från början änns vad är felet? någon som vet?

Så här står det på patchen: The Launcher is optimizing your World of Warcraft install. This is a process we run from time to time to improve game performance and reduce the size of the install on your hard drive.

The entire process will take approximately 15 - 60 minutes under normal conditions. Please do not close the Launcher or run World of Warcraft during this time.

Thank you for your patience!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..