Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow dc

Postat av raco1 den 24 April 2012, 15:28
21 kommentarer · 384 träffar
Hejsan!

Jag har ett otroligt irriterande problem med disconnects i WoW, de kan komma när som helst / var som helst utan förvarning.

Det som händer är att jag oftast kan spela ett bra tag helt felfritt, sedan blir jag bara helt plötsligt utslängd till login menyn och det står att jag blivit disconnected (ena sekunden kan jag vara mitt uppe i något och nästa sekund instant disconnect).

Därefter kan jag genast logga in i spelet precis som inget hade hänt. Det är bara wow detta händer i, inga andra program påverkas. Sitter nämligen oftast i ventrilo samtidigt och där kan jag snacka osv precis när jag får DC'n.
Jag kan spela mellan 10 sec upp till 1 timma tills jag får dc.

Jag har testat att installera om spelet, lirat utan addons, formaterat datorn, installerat senaste nätverk drivers men problemet kvarstår.

Det är inget problem med mitt internet då det inte funkar på lan (annans internet).

Vad kan det vara för fel?

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..