Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker efter en WoW-spelare (Frostmane)

Postat av hibz den 19 April 2012, 15:36
15 kommentarer · 210 träffar
Hejsan,
jag letar efter en person jag fann i trade chatten på EU-Frostmane. Hon sa att hon var 22 år gammal, och bosatt i Skåne.

Nu tror ni säkert att jag letar efter henne så med avsikten att föra mitt blod vidare. Men så är verkligen inte fallet.

Jag håller nämligen på med lite frivilliga studier. Som en del i mitt arbete så försöker jag ta reda på hur vissa personer i dag överlever i vårt samhälle.
Rent ut sagt, hur i helvete kan vissa personer vara i liv fortfarande.

För att hitta folk vilken plats är då inte bättre än WoW?
Ett riktigt stort spel med många olika människor.
Men det finns en typ som lockar mig mest, de som skriver något i stil med "MAGE, SWE, LF cap??"
Ser man något liknande då vet man att man har ett riktigt dumhuvud på tråden.

Snäll som jag är så tänkte jag låta henne capa med mig som belöning om jag fick prata lite med henne och använda henne i mitt arbete.
Tyvärr blev hon så rasande (Tror hon inte förstod vad jag pratade om) att hon ignorerade mig.

Ursäkta allt skitsnack, men måste verkligen få tag i denna unika individ, utan henne tvivlar jag på att mitt arbete kan bli klart.

Så, är det någon som känner/känner igen
-Frumage @Frostmane, lvl 85 mage?

Hör av er! (Som tack kan ni få några smakbitar ur arbetet när det blir möjligt)
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..