Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bryr sig GM om uppenbar ninja?

Postat av hundvalpen den 18 April 2012, 17:12
47 kommentarer · 249 träffar
Nu ska jag berätta en sak och jag kommer förmodligen att få erhålla ett hundratal kommentarer om hur korkad jag är. Men detta har jag redan kommit underfund med så jag behöver inte höra det mer.

Det är bara så att jag precis börjat spela wow och ja, jag har väl en hemsk ovana att ge personer the benefit of the doubt så att säga. Så här är vad som hände:

En person skriver i /2 att han söker folk till en TK mountrun. Om mountet droppar så får han det, och vi övriga rollar för 35.000 guld.

Detta är ett vanligt fenomen så nog har ni sett det. I alla fall, jag skiter i mounts/achievements/titlar osv så jag tänker att kanske har jag tur idag. Joinar gruppen och joda, mountet droppar.

Redan där har vi en oerhörd tur men riktigt kul blir det inte förrän jag vinner rollen. Naturligtvis tar raidleadern mountet och sticker. Orkade inte ens med att bli sur för halv förväntade jag mig ungefär den här händelsen. Däremot tycker jag av ren princip att dessa människor inte ska få komma undan helt utan minsta straff så jag slänger en ticket till GM och berättar om händelsen.

Jag vet inte vad dessa GM's kan få fram ur loggar eller hur mycket de överhuvud taget bryr sig. Men rotar man så kommer det ju inte dröja länge förrän man ser denna killen lova 35k till rollvinnaren, man kan även se att han tagit mountet osv osv..

Frågan är nu då förstås: Kommer någonting att hända eller är det fritt fram att bete sig så här?
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..