Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow launcher mindfuckar

Postat av LanoX den 3 April 2012, 19:54
7 kommentarer · 378 träffar
Hej fb!

Jag har fått tidigt påsklov idag, och jag och min kompis tänkte nerda wow under den kommande veckan! (Han har ressat mig).Eftersom jag inte lirat wow på flera månader så har jag avinstallerat spelet, men när jag ska öppna launchern: Den slackar som fan, laddar ner i 50 KB/s fastän jag har 8/0,7 bredband och dom tre *nerladdningsfaserna* stämmer inte.

För när jag hade laddat ner under natten till imorse så stog det att jag bara nått playable och att jag skulle vara tvungen att ladda ner 2,2 GB till. Så jag tänkte fuck dat, ska bara kolla så att ressen funkar och fixa binds + addons. Men när jag ska logga in dampar det med *Connected* och sen loggas jag ut igen. Försöker igen minst 5 ggr, för jag vet att man kan få loading screen och eftersom jag har thomson black box vet jag att det är väldigt vanligt. Men när jag resetat launchern står det att jag har 9,2 GB kvar att ladda ner och att jag är på fasen *available*.

http://i.qkme.me/35mrwl.jpg

Så vad är detta? Är det launchern som är cp eller är det patcher och skit? :S
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..