Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackad wow!

Postat av Jwim Af Folsom den 3 April 2012, 19:26
15 kommentarer · 239 träffar
Tja gubbz!

Tar allt från början. Min kompis ringde mig igår och sade att jag hade varit online på wow för 6 timmar sedan, Jag sa att det inte stämde för jag hade inte ens varit hemma + (Har inte haft speltid sedan 16/3). Står till och med att mitt acc är frozen och att speltiden expirade 16/3 så hur fan har dom kunnat tömma gubbarna? Jag kunde logga in igår men inte nu.. Men iaf drog en vanlig passreset igår alltså och allt var frid och fröjd tills min polare skulle logga in idag alltså och plocka tillbaka alla items från gm-mailet osv osv så gick det inte logga in mer och nu när jag drar ut på deras hemsida och ska logga in så står det "This e-mail/name combination does not exist."

Dom kan ju inte ha ändrat mail för man måste ju ha SQ? Hittar ingenstans att resetta passet heller för alla sådana Resetsidorna ballar ur och så står det "This page cannot be found bla bla slicka mig"

Absolut ingen passresett/Securitysida fungerar. Alla är sådana not found skit..

Någon som haft samma problem och kan berätta hur ni gick tillväga?

sorry för rörig text.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..