1
Blizzard tog mitt guld.
Postat av nomam den 17 Februari 2012, 15:24
40 kommentarer · 393 träffar
Tjenare Fb.. sitter och väntar på att blizzard ska svara på min ticket. Det är så att jag hade lite tråkigt så jag la ut en maelstorm crystal för 50k. och den såldes efter ca 2 timmar. Chockad som jag va så väntade jag ivrigt på att hämta ut guldet. Notera att jag är inte en fattig typ på wow. besitter ca 700k guld atm. Men va kul ändå.
Sen nu har det gått 2 dagar och 50k är borta. Gjort en ticket och liknande.
Så diskutera detta.. varför försvann mitt guld? Har ju gjort en ärlig affär via Auction House.
EDIT:
*itt blizzard kan ju dra åt helvete.. tydligen så har den som köpt maelstorm crystalen scammat en person så jag får inte guldet då dom tror jag var med på "kuppen" Vilket jag inte var.. känns ju konstigt. Ringde dom också för jag ville ha det mer förklarat och då fick jag bara till svar att han som scamma mig hade en svensk ip och jag har en svensk ip så därför så är jag dömd utan bevis..
Vad håller Blizzard på med egentligen? Jag har inte gjort en enda scam någonsin och detta är ungefär tacken jag fick.
OnT; ny diskussion: Värt att scamma folk?
Sen nu har det gått 2 dagar och 50k är borta. Gjort en ticket och liknande.
Så diskutera detta.. varför försvann mitt guld? Har ju gjort en ärlig affär via Auction House.
EDIT:
*itt blizzard kan ju dra åt helvete.. tydligen så har den som köpt maelstorm crystalen scammat en person så jag får inte guldet då dom tror jag var med på "kuppen" Vilket jag inte var.. känns ju konstigt. Ringde dom också för jag ville ha det mer förklarat och då fick jag bara till svar att han som scamma mig hade en svensk ip och jag har en svensk ip så därför så är jag dömd utan bevis..
Vad håller Blizzard på med egentligen? Jag har inte gjort en enda scam någonsin och detta är ungefär tacken jag fick.
OnT; ny diskussion: Värt att scamma folk?