Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Toalett bossen

Postat av Omegahund den 14 Februari 2012, 02:11
52 kommentarer · 176 träffar
Hej är lite trött nu så om de är nåt ni inte fattar eller så så är de bara att skriva en kommentar så förklarar jag va ja mena :)

Satt nyss på toa och bajsade och det blev ett väldigt konstigt toabesök.

Tänkte att jag va en shadow priest på wow och att toan va en boss. När jag tryckte ut en korv så låtsades jag att jag channlade mindflay, att trycka till riktigt ordentligt är en shadow word death, fiser man så är det devouring plague. Så man får liksom försöka ha bra rotation och inte clippa mindflayen (spänna rumpan så korven går av) så man får maximal dps. Tima bajskorvarna och fisarna osv.

Toaletten kan självklart också göra attacker, spellreflect tillexempel om man lägger en korv och den gör spell reflect så får man vatten i rumpan.

Vad brukar ni göra när ni går på toa på natten?

Jag vet inte om denna tråden är emot reglerna men om den är det snälla inte ge mig bann, jag är jätte trött och menar inget illa. Läste faktiskt reglerna innan jag skrev.

Kommer du tänka på detta nästa gång du bajsar?

84 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..