TJoo! Jag är ny på wow, eller retail iaf, och har aldrig spelat rogue förut, jag har bara agility grejer, och är i lvl 54, jag undrar hur jag får ut bäst DPS i PVE först och främst!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Lånar tråden lite,
Fick ett problem efter förra patchen, min fps blev riktig usel och jag har ingen aning hur jag ska lösa det. Min vsync är av och AA. Har bra fps när jag går in på practice själv och spelar, men om någon annan joinar eller om jag lägger till bottar så blir min fps dålig, har testat googlat och sett andra med samma problem men inte funnit någon lösning. PMa gärna om ni kan veta någon lösning.
Ett tips är ju att vänta till en större skala har fått betan, alternativt vänta till release, så du får fler deltagare än dryga 5 st............................ ..
för det första förstår du inte dota. det är inget 1v1spel. för det andra ska du inte hålla en turnering med "lose and win bracket eller vad fan det heter". get your act straight and try again
#22 har spelat Dota i sex år och varför kan man inte spela 1on1, jag spelar hellre ap mode. Men de kan diskutera mellan spelarna som möter varandra om dom kör ar mode. Kom inte tro att du är något...
Kul att du tar initiativ :) Tycker dock att touren bör hållas i AP format med utvalda heroes. Typ som att de heroes som bara spelas är sf, potm, lion, windrunner etc... Iddar på #9 helt
#54 Vi kör 1v1 dota 1 istället, eller 5v5 dota 2. Finns inte -sh mode så venne hur du tänkte när du gjorde denna tråden, den som pickar lich först vinner :)
Ställer gärna upp som arrangör för 5v5 och löser brackets, info, kanal osv så man kan lira så snarast som möjligt.
#56 det enda problemet blir att wc3 och skiten är inte installerat på denna dator och mina keys och stuff ligger 20 mil från mig nere i en kartong :/ Hm undrar om vi skulle köra 5on5 istället då om det skulle bli jobbet med flera creeplanes, som kan ge random tur till push åt sidorna.. Nu är jag nyvaken och lite förvirrad, 5on5 eller 1on1.. Svårt med 5on5 för att få ihop lag tror ja.
#66 Ja men man behöver inte key för att lira via garena ändå. Om du duckar dota 1 kan du iaf uppdatera tråden till 5v5 för 1v1 utan samma hero är bara efterblivet.
Väntar fortfarande på att det ska dimpa ner en nyckel på min mail :(
Nu såhär med facit i hand så inser jag att man skulle fyllt i enkäten som en nybörjare.
Fittske är och förblir världens största jävla tratt som är forever alone. Luffare som bannar mig på playz!!! Lirar HoN och leker mangaz, inte fan ska han slira på fragbite under mitt skift.
Tot und Hass.
#79 jadu, vad tycker du själv? 5on5 istället? Kommer vara lite seg att kolla in tråden eftersom jag är på jobbet och jobbar till 20.00. Vart ett extra pass.
Jag ställer gärna upp med en 5on5 också. Men tror att det kan bli svårt att samla folk när det fortfarande är stängd beta. Men jag har manskapet så stödjer den iden också.
Sökes:
Ung man/kvinna med ett stort hjärta. Din favoritsysselsättning ska vara länga strandpromenader i månskenet samt donken-häng runt 3-snåret. Du ska ha helst ha lockigt hår och stora öron, undantag kan göras. Mitt sista krav är att du innehaver en ledig dota2-nyckel som du med största givmildhet skall dela med dig av till mig.
Mvh David.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Fick ett problem efter förra patchen, min fps blev riktig usel och jag har ingen aning hur jag ska lösa det. Min vsync är av och AA. Har bra fps när jag går in på practice själv och spelar, men om någon annan joinar eller om jag lägger till bottar så blir min fps dålig, har testat googlat och sett andra med samma problem men inte funnit någon lösning. PMa gärna om ni kan veta någon lösning.
-apomshronp
Sen köra standardheroes i 1on1 såsom Nevermore/mirana/morphling/sni per/puck/windrunner
osv.. Bara dra upp en 10 rangeheroes som är de vanligaste i 1on1 och sen kör en roll -10 ingame för att bestämma vilken det är.
Reglerna borde vara såhär
10 min matcher.
Man vinner om man har flest lasthits efter 10 min.
Man vinner om man scorar Firstblood.
Man Vinner om man plockar motståndarens torn.
Fast vi borde vänta tills -OM funkar
Kul att du tar initiativ :) Tycker dock att touren bör hållas i AP format med utvalda heroes. Typ som att de heroes som bara spelas är sf, potm, lion, windrunner etc... Iddar på #9 helt
First blood vinner annars första som tar tornet. har inget av dessa inträffat efter 10 min vinner den med bäst ck?
#31 Vadå skapa 5on5 teams?
2.Blackguy
3.Linjal
4.Kreayshawn
5.Iffe
ge mig mina bites
/ HS
Imorgon så vill jag iaf se om vi ska ha det nästa vecka eller börja på onsdag, skriver det i topic också för att vara säker att folk ser!
Ställer gärna upp som arrangör för 5v5 och löser brackets, info, kanal osv så man kan lira så snarast som möjligt.
Edit: Om du har turneringen nästa vecka är nog risken rätt stor att många ha glömt bort den
...
Hinner ändå inte på onsdag jobbar hela dagen julbord FML!
Skrivet med min Android-mobil
Nu såhär med facit i hand så inser jag att man skulle fyllt i enkäten som en nybörjare.
Tot und Hass.
Ung man/kvinna med ett stort hjärta. Din favoritsysselsättning ska vara länga strandpromenader i månskenet samt donken-häng runt 3-snåret. Du ska ha helst ha lockigt hår och stora öron, undantag kan göras. Mitt sista krav är att du innehaver en ledig dota2-nyckel som du med största givmildhet skall dela med dig av till mig.
Mvh David.
Captains Mode finns på Practice games, så det är inga problem