Postat av rawe den 31 Januari 2012, 11:58 2 kommentarer · 142 träffar
Någon som vet hur man aktiverar så man kan adda "emails" på friends list, så man kan se en kompis battle.net account på friends list, har ett nytt acc så har inte aktiverat det och vet inte hur??
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Tuska och Boozt fick Vengeful Glad pga att dom teamdodgade allt förutom Druid + Rogue/Hunter/Warrior.
Och när ca 90% av alla teamsen lirade nån av dom combosarna kan jag inte tänka mig att det va så himla svårt :]
#11 klart att man inte lyckas med vglad, bglad elr något högre än glad iallafall om man inte dodgar sina counter teams.
lame? ja. trist? ja. men man får leva med det och spriest/rogue var chill setup hela bc ändå, kolla t.ex Menismyfortes filmer, han låg jvligt högt men är inte särskilt mycket bättre än din average shadowpriest. carried av glaives bara.
Alltså blir faktiskt ganska irriterad på vissa "pvp-proffs" här på fragbite. Jaa en del klasser har det lättar än andra i arena men inte fan sitter alla death knight på 2.2k+ rating.
För att komma först på battle-groupen krävs skill och om ni vill säga emot ska ni fan länka armory med titel eller 2.5k+ rating för att jag ska tro er.
Tror inte det är många här som lever upp till vad de säger.
Kan tillägga att jag suger på pvp, men kan iaf tänka opartiskt.
#16 jävla stolpskott dom va ju kända för att dodga allt och alla, dom vågade ju t.ex. inte möta Sonny och Runeh för att dom visste att dom fick kuk av dom.
Såklart är det så man måste göra, om man inte spelade x2 warglaive rogue + druid.
Men säger bara att dom aldrig skulle fått titeln på en battlegroup med mindre druid + warr/hunt/rogue teams i toppen.
Dom som säger att tuska är dålig/inte särkillt bra har då jävlart aldrig lirat arena som spriest. Hans dmgoutput/positioner osv är helt otroliga. Och nu som spriest ens komma upp till 1700 är jävligt svårt och med hans gear att ta 1800 som han är på nu är inte lätt ska jag säga.
Jag har alltid lirat shadow förut men nu är det helt hopplöst så nu lirar jag disc ist. Hoppas på att det blir bättre för spriest i 3.1
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
VAD TROR DU IDIOTJÄVEL?
http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Stormscale&n=T uskatappaja
Och när ca 90% av alla teamsen lirade nån av dom combosarna kan jag inte tänka mig att det va så himla svårt :]
Totalt standard tyvärr.
lame? ja. trist? ja. men man får leva med det och spriest/rogue var chill setup hela bc ändå, kolla t.ex Menismyfortes filmer, han låg jvligt högt men är inte särskilt mycket bättre än din average shadowpriest. carried av glaives bara.
#13 Haha, va?
För att komma först på battle-groupen krävs skill och om ni vill säga emot ska ni fan länka armory med titel eller 2.5k+ rating för att jag ska tro er.
Tror inte det är många här som lever upp till vad de säger.
Kan tillägga att jag suger på pvp, men kan iaf tänka opartiskt.
Kan lika bra säga såhär om fotboll; Ungefär som om det skulle vara svårt att sparka lite på en fotboll tills den går i mål!
En kille på min server, han är CLICKER och spelar DK med holy pally i 2v2. De ligger på 2k rating atm.. FACEROLL !
Men men, #19 det finns pros hoes här på fb, som mej :) !
Såklart är det så man måste göra, om man inte spelade x2 warglaive rogue + druid.
Men säger bara att dom aldrig skulle fått titeln på en battlegroup med mindre druid + warr/hunt/rogue teams i toppen.
Jag har alltid lirat shadow förut men nu är det helt hopplöst så nu lirar jag disc ist. Hoppas på att det blir bättre för spriest i 3.1