Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tja, behöver hjälp.

Postat av Styltbralla den 30 Januari 2012, 19:48
1 kommentarer · 69 träffar
Tja. Har ett stort problem som gör att jag ibland använder mina händer till att slå karateslag på mitt bord som gör att morsan blir mindre glad.

Spelar som rogue med en dkpartner. Vi är inte sådär jättebra på PvP och ligger på 1550 med teamet nu. Det roliga jag tycker är att när jag försöker gå fram dirr och börja slå lite smått på healern som i detta fall spelar som shaman och hans partner är retripaladin. Då inom bara några sekunder från att paladinen har slått på dk'n så börjar han slå mig som gör att jag måste gå defensivemode och lägga cloak & vanish.

När jag då varit borta ett tag och jag kommer fram igen för att börja smälla på shaman och forca paladinen att lägga bop på shamanen så börjar han köra över mig med en hammer of justice och 30k crittar hejvilt och tillslut dör jag... Samma med dk's, dom dör inte och dom lägger 20s dot's så jag aldrig får restealtha.
Ibland får man såklart ihjäl dom men jag är som sagt osäker som fan på hur vi ska bära sig åt.

Har f.ö 3,7k resilience

Så... Någon som spelat rogue i dessa lägen och kan säga hur man ska göra?
Eller vet ni några videos som beskriver hur man ska göra? Tack så mycket för hjälpen.

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..