Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Artefakten som försvann!

Postat av Burkiz den 16 Januari 2012, 18:57
20 kommentarer · 193 träffar
Satt och spelade lite world of warcraft och var ovanligt förväntansfull över vad dagens LFR skulle inbringa. När madness of deathwing äntligen var besegrad så såg jag att ett föremål jag var mycket intresserad av fanns med bland lootet. Lyckades som omväxling med bedriften att rulla högre än alla andra. Glad som aldrig förr så lämnade jag raiden för att bege mig till en target dummy för att pressa ur så mycket skada som möjligt med mitt nyvunna episka artefakt. Till min fasa upptäcker jag nu att föremålet inte är i väskan, det måste ha buggat och stannat kvar på bossen. Ve och fasa vad gör jag nu? Jo jag gjorde precis det ni tänkte, en GM ticket. Tyvärr får jag inte mitt vapen tillbaka för att de inte bryr sig om looking for raid loot får jag som svar. De önskar mig dock lycka till med nästa veckas raid och hoppas att jag vinner föremålet en gång till...

Har ni någon gång varit med om något liknande? Loot som försvinner och GM's som inte vill trolla fram det?

Ska det vara så?

28 personer har röstat

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..