1
Serverbyte?
Postat av Naturtjur den 19 December 2011, 10:12
5 kommentarer · 113 träffar
Som rubriken lyder så funderar jag på ett serverbyte. Förra året migrerade jag från Frostmane till Bladefist pga köer dygnet runt samt irriterande mycket folk överallt, det var alltså "free migration" från Frostmane till Bladefist. Nu har jag insett hur missnöjd jag är med mitt byte. Du hittar knappt nån arena partner och det kan ta 10 min innan du hittar JC i /2 chatten. Det finns några riktigt bra PvE guilder men jag är egentligen bara intresserad av PvP då raiding på riktigt när TBC inleddes.
För övrigt spelar jag horde just nu har 3 aktiva level 85 varav 2 stycken (Warrior, Rogue) inte har något team att spela med. Spelar 3v3 på min resto shaman just nu.
Jag bryr mig inte om att spela med svenskar då engelskan inte är något problem.
Vill ha tips på en bra server för PvP, gärna en high population server då Bladefist knappt har några spelar i Orgrimmar på natten.
### Har spelat på Frostmane, Kazzak, Stormscale. Har inget problem med att återvända till någon av dessa server och är öppen för Faction Change. Tack på förhand.
För övrigt spelar jag horde just nu har 3 aktiva level 85 varav 2 stycken (Warrior, Rogue) inte har något team att spela med. Spelar 3v3 på min resto shaman just nu.
Jag bryr mig inte om att spela med svenskar då engelskan inte är något problem.
Vill ha tips på en bra server för PvP, gärna en high population server då Bladefist knappt har några spelar i Orgrimmar på natten.
### Har spelat på Frostmane, Kazzak, Stormscale. Har inget problem med att återvända till någon av dessa server och är öppen för Faction Change. Tack på förhand.