Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Death Knight (PvP, 4.3) OP

Postat av Tackars den 15 December 2011, 16:42
25 kommentarer · 316 träffar
Hej.

Någon mer än jag som tycker att DK's är lite för OP nu?

Som feral (melee) kan jag fan inte ta ner en dk. Visst jag har vunnit någon 1v1 duell men overall är dom jävligt svåra. Dels för att man inte kan få ner deras hp pga av deras sjuka protect abilities. Lyckas man skada dom lite så får dom upp livet väldigt fort igen. En annan sak som stör mig så enormt är att dom crittar 40-45k på mig som har 4.5k resi och dragit Barkskin.

Körde mot en unholy dk. Vi båda ligger runt 2k+ rating så vi har båda lite skills. Körde på och vi båda använde oss utav lite cds. Jag fick ner hans hp till kanske 70k drog en stun sedan full nuke ner till 15k då drar han några protect abilities som kör att jag inte lyckas skada honom. Sedan får han inom några sekunder upp sitt hp till 100k+ och crittar 27k + 45k, jag drar cyclone och tänker heala men han trinkar och springer fram och gör en 45k critt till fast jag hade Barkskin aktviv.

Så vad är det för tacts som gäller mot respektive dk specc, samt tycker du att dks är lite för OP nu?

Tack.

DK's OP?

69 personer har röstat
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar