Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den sista guld tråden. Cataclysm

Postat av samztha den 20 November 2011, 20:39
29 kommentarer · 145 träffar
Hejsan min vänner! "haha hur no life lät inte det är? I don't mind being dead tho"

Men jag har lagt märke till att det finns massor av bra råd om hur man får guld i spelet world of warcraft, men många är för lata för att leta efter dessa råd, så jag tänkte vi kunde försöka slå ihop våra kunskaper, så ingen stackare springer runt med 5g och blir retad av sina vänner.

Planen är att vi skapar en tråd som vi väljer som main tråd eller att vi skapar en så kallad blogg så vi iaf slipper skada fragbite genom att lägga upp flera trådar som "Hur får man guld i wow" Jag vill skapa en vad ska man kalla det ett arkiv de bästa guld tipsen och så.

Så vill säga så här fungerar det. Anonym eller med namn > laddar upp ett tips / kommenterar ett tips > sedan skrivs detta tips in på blogg eller forum tråd.

Vad tycker ni är jag helt dum?

jag ser det som att folk skulle ha lättare att hitta det de söker i en stor tråd ist för att leta genom fragbites sök funktion plus att fragbite skulle kunna ta bart massor av onödiga trådar genom detta. Vi kan även be en fragbites boss eller vad vi ska kalla han att öppna en till flik men en så kalla blogg med diverse guild tips tilsl fragbite känner att det inte är någon mening längre.

Detta är bara några tips och jag hoppas ni gillar min tråd diskutera era tankar och ideèr om hur vi kan göra detta bättre, då det kommer en ny tråd varje dag / nästan iaf.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..