Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blizzard jiddrar om att jag vill sälja

Postat av TROLLFARFAR den 11 November 2011, 20:04
38 kommentarer · 184 träffar
Blizzard har jiddrat som fan med att jag vill sälja min account osv blablabal... Vilket jag inte har några planer på att göra, har inte lirat på typ 1 år nu och står att de har typ låst mitt wow account temporärt.

This account has been temporarily disabled and is currently unable to access World of Warcraft.

An email has been sent to the registered address on the account with the reason for this temporary closure. If you would like to appeal this decision or did not receive the message please contact our Account Administration team via our webform.

"Don't have access to your registered email address? Click Here.

If you logged in with a Battle.net account and have several World of Warcraft accounts attached, click here to select the specific account that you wish to use."

har följt alla jävla "steps" och inte fan får jag tillbaka mitt wow account, jag får bara massa nya passwords till battle.net

Vad ska jag göra?!
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..