Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

7st 85or, 60k+ guld m.m..

Postat av _RoXXoR_ den 3 November 2011, 10:29
109 kommentarer · 186 träffar
Hello! eftersom det finns en hel del folk här inne som lirar wow så tänkte jag fråga...Skriver inte med annonsen för att man inte får sälja saker här inne, men jag skulle vilja veta vad ni tycker om saken :) Nu till frågan..hur mycket kan detta vara värt? Låter 2k för overpriced? Menar..är inte bara guldet värt det?

Ingår en lvl 25 PvE guild med tabs+mats. Runt 65k Guld + En j*vla massa mats plus att man kan sälja guilden för easy 50-60k till.

Är som sagt 7st lvl 85or

Min main gubbe som varit en Human female Paladin, spelat Holy som MS men har gear för alla specs ilvl 377 equipped i holy. Finns även lite pvp gear till holy.

Jewelcrafting 525 + Alchemy 525

Level 85 Human Warrior Har dugligt gear för både pve och pvp ilvl någonstans på 375+ Blacksmithing 525 + mining 200

Level 85 NE Druid Resto MS men gear för alla specs. Nästan full 378 ilvl

Leatherworking 525 + Skinning 525

Level 85 Human Mage | Runt 6k+ achpoints börjat samla mounts/c-pets. Håller på att skaffa violet protodraken saknas 3x men dom är halvgjorda. Tailoring 525 + Enchanting 525 ( Har alla cata patterns förutom 50 agi på wrist.

Level 85 Human Rogue | Blandat 359 gear, inte spelat nå mycket på den.

Level 85 Dranei shaman | Elemental nästan full 378 ilvl ifrån FL

Inscription 525 + Engineering 525

Level 85 Orc Hunter Har 2.2k Ach i 2's och 2k ach i 3's

Mining 525 + Engineering 525

Dom flesta gubbarna har clearat allt på normal.

Vad tror ni att det är värt, skulle man få 1300 lr nåt sånt? Någon mer som skall göra sig av med sina WoW account?

Ska du också sluta spela WoW?

242 personer har röstat

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 109 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..