Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byta namn på accountet, ge bort gubbar?

Postat av Spoot den 2 Oktober 2011, 12:45
4 kommentarer · 175 träffar
Tjena,

Nu är det så att jag har ett konto med flera 85or på, och min polare har tänkt att börja spela igen, men han känner inte för att levela och geara upp. Så tänkte att jag kanske kan ge han en gubbe? Grejen är att han ändå vill ha kvar sitt gamla konto då han har en massa fos på accet, så jag tänkte om man kan på något sätt byta namn på ett konto?

Är det både för och efternamn som måste vara identiska när man skickar över karaktärer? Har för mig att det bara är efternamn?

Så jag tänkte, om han ringer blizzard och säger något liknande som denna föreslår: http://www.d3scene.com/forum/w ow-exploits/15835-how-change-w ow-accounts-last-name-get-tran sfer-another-account.html

Tror ni att dem byter efternamnet åt en? Måste man ha bevis på något sätt, eller räcker det med att skicka in sitt gamla ID?

Och förresten, får man ge iväg gubbar inom familjen? För enligt hon som gjort den posten jag linka så skriver hon att hon tänker att ge bort sin gubbe till sin man, trodde det var mot blizz eula o ge bort karaktärer :o

aja, tack på förhanD!

Något i den stilen
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..