Hej!
Min datorn stängdes av mitt i combat för några timmar sedan, när jag sedan klicka upp wow får jag instant errors och sedan en liten ruta där de står
"Failed to find a suitable display device. Exiting program."
då är jag fortfarande i windows då. Får då alltså inte upp wow.
Skulle vilja veta om nån vet vad jag ska göra för att få wow att funka igen?
Tack!
Det du får göra är helt enkelt ladda hem drivrutiner till ditt grafikkort.
Spelar ingen roll om du har de nyaste, ladda hem och installera det ändå!
Så kommer det funka, lova :) testa!
Jag skulle avinstallera drivrutinerna och köra Driver sweeper, sedan installera dom nyasste drivrutinera för ditt grafikkort.
http://www.guru3d.com/category /driversweeper /
Starta om datorn och fungerar inte det så reparera WoW.
#4 Om andra spel fungerar så testa att ta bort dessa mapparna i din WOrld of Warcraft map.
Cache, Interface and WTF.
Fungerar inte detta kan du testa att öppna WTF (om en ny skapats) och lägga till
SET gxApi "opengl"
Funkar inte det så är Repair eller installera om som gäller.
TACK PROFFZETMEDZ <3 :) är nu inne på pwnar noobs som står på mitt gräs utanför SW
Problemet ligger hos WoW och inte hos drivrutinerna.
Så jag visste inte hur man ändrar upplösning på wow utifrån, så därför om han installera om drivers så får man upp en ruta nästa gång man startar wow om att va allt till defult eller hur det stavas och då när han klickar ok så är allt fixat.
Snälla fIck detta problem igår också, vet vad jag pratar om
Sedan, visst dom va inte för gammla, om du läser vad jag skrev så påpekade jag aldrig det, utan jag menade att drivrutinerna var trasiga (corrupt). Antagligen så blev en eller flera filer skadade när datorn krashade. Det va därför jag sa att han skulle köra Driver Sweeper.