Ha vilken look på gearen man vill!
•The Transmogrifier NPC, which will let you change the appearance of any armor piece on you, while retaining the stats of your current gear. (= T12 stats, but with the Tier 2 look!)
Vad tycker ni om detta? Kommer det bli najs att få välja hur ens gubbe ska se ut, eller är det bättre att man har som nu, att man har det gearet man har?
Vilket gear ska ni ha på era gubbar?
assooo edit: om jag t.ex ska ha tier8(?) som appearance, måste jag ha det i min bag då?????? kanske dum fråga :(
Man gick ju MC med sina alts osv bara för att få retro gear.
Vem vet, för många kanske grinar på forumen och de släpper all gear fri.
Slösar inte min dyrbara tid till att googla.
edit: Skulle gärna villa veta om detta är den sista patchen i cata? om det nu är det så kommer nog många bli besvikna...
just my opinion
Imo värdelös feature.
Ingen vet än om man kommer behöva äga till exempel tier 6 för att kunna byta utseende på sitt gear till tier 6, Blizzard har inte bestämt sig angående det än.
http://www.mmmo-champion.com /
Nämen man behöver väl inte vara så djävla neggo till allt? :)
Skrivet med min iPhone
Självklart fanns det mycket som var bättre med spelet då än nu, men över det stora hela tycker jag inte det var bättre.
#45, Håller med, cata dungeons är för fan svårare än första 6 ICC oO
Kul för alla som sparat sina gamla godbitar från vanilla osv :/
http://i53.tinypic.com/e9hgtu. jpg
Fyfan vad trött jag blir på såna som slänger iväg en kommentar i all hast utan att ens läsa ett piss i tråden:( Fast jag råkar göra så ibland också:]
källa
Han kommenterade ju samtidigt som jag sen är väl din kommentar ännu onödigare än min?
kan man skaffa bloodfang fortfarande?
Idiotiskt och helt efterblivet. R.I.P Blizzard.
blizzard är för jävla sorgliga
detta är också nått som de flesta har velat ha
ot: gillar det starkt iaf. cataclysm har vart en bra expansion sofar imo. återstår en till patch ny epic raid, 3 nya 5man. kunna ändra gear så sin karaktär kan se bra ut istället för att tvingas springa runt i en look man inte gillar. och att patch 4.3 är på g som den sista är bra tycker jag, nästa expansion kommer säkert inte komma först vår/sommar 2012. så 1,5 år för cata är mer än lagom. längtar som fan till 4.3 ! GJ blizzard
det ni missar är att dem måste ÄGA Gearet själva i backpacken för att kunna morpha in till det, så p12or som inte har spelat innan kan inte se ut som du själv som har full t6, om dem inte skulle farma ihop det.
Det var bara roligt att springa runt och levla och /wave och alla små saker som ingen bryr sig om längre. Levla får så episkt var som ett riktigt lång adventure sen på 60 fortsatte det hela. Nu är det bara Farm farm farm. powerlevla powerlevla powerlevla osv. Därför tänker man tillbaka på vanilla och får nostalgi känslor, pga allt socialt och allt nytt som MMO var då. Förstår ni inte vad jag menar så är ni WOTLKare
- Det gick inte att slå upp precis allt (innan Thottbot dök upp) utan man fick utforska på egen hand
- I PvP kunde skicklighet väga upp sämre gear. Resilience och arena dödade PvP HELT.
- World-PvP existerade faktiskt!
- Vart är känslan? Numer behöver man bara högerklicka på någon jäkla ikon så är man helt plötsligt teleporterad till BG eller w/e. Hur många av er expansionstomtar har varit vid ingången till AV, t.ex?
- Det har dykit upp items som är helt malplacerade. Goblins/gnomes engineering => ren steampunk. wtf
EDIT: och fattar inte folk att man måste HA gearet för att kunna få ditt hög ilvl gear att se ut som det. Det kommer inte finnas någon lista som i modelviewer, helvete, tänk till.
Det är som att ha t2 med bättre stats, win win
"i'm not sure what you're asking? Will there be "free presets" to choose from? No you must own the physical item you're using the look from. Whether that's completing a quest, killing a boss, or buying it from a vendor."
http://blue.mmo-champion.com/t opic/191174/transmogrification -is-coming
Man måste ha gearen i sin bag och lämna över den till dom här "storage killarna" för att man ska kunna få sin gear att få den looken.