Tjena fragbitare!
Jag undrar vad ni tror och tycker / tänker eller whatever är dom bästa professionsen för att tjäna guld denna patchen, är trött på att vara low på guld hela tiden..
Så nu undrar jag vad är dom bästa professionsen att farma guld med?
Tack på förhand, // MVH Kreative
EDIT: hört att mining är väldigt bra + alchemy, vad tror ni om det?
Finns väl en anledning till varför många webbutvecklare använder sig av Mac.
Ett + är även den stora skärmen och att all hårdvara sitter där i - vilket gör att den blir lättare att flytta på vilket jag kommer att behöva göra.
Förresten så bör du svara på flera kommentarer i samma inlägg för att inte riskera att få varning för spam :)
Webbutvecklare - Mac
Spela spel... - PC
Tycker jag iafl.
Visst, var man har sin uppfattning om saker och ting och det respekterar jag. Själv var jag medarbetare under en filminspelning och hjälpte till att editera.. Jag avskydde Mac! :')
PC förgyller dagen.
Förstår inte alls vart du ville komma med det inlägget :)
Xevn ·
Kändes bara som att du kör med ett försäljningsargument för just den där datorn och försöker locka köpare. Min poss är då den bittra kunden som ifrågasätter specs'en och trovärdigheten :)
Någon som vet om Illustrator, Photoshop, C4D fungerar på en mac?
Kommer nog inom kort köpa in samma iMac som du ska.
#2 Mac är inte stabilare än PC att jobba på. Sitter man på en bra pc och en bra mac så märker man då ingen skillnad. Har då inte jag gjort iaf. Då jobbar jag som grafisk formgivare och använder mig av illustrator och photoshop mestadels. Vet inte om det är skillnad då man jobbar inom 3d-grafik.
#20 Ja det fungerar på mac.