1
Vem är Swifty?
Postat av hundvalpen den 1 Augusti 2011, 13:33
72 kommentarer · 849 träffar
Har inte följt denna snubbe tidigare utan mest sett någon video ibland där han sitter med sina feta skärmar. Först nu har jag börjat kolla mer på hans videos och tycker han är jävligt rolig.
Däremot börjar jag undra, vem fan är killen? :P
Han typ bor med någon kompis(?) i ett stort hus, är sponsrad av razer(?)
verkar inte ha något jobb(?) eftersom han sover länge på dagarna o bara gör videos etc..
Gör massa skumma saker hela tiden, typ inomhus-surfing, paintball, kastar yxa, paddlar, skjuter gevär..
Helt plötsligt går han ut och börjar lira på sitt biljardbord som finns på verandan lol :P
och ja, han spelar ju en massa wow..
Har han berättat sin story nån gång? Är nyfiken på hur han har råd med allt och var han fått pengarna ifrån :D
Och varför är han sponsrad av razer? (om han nu är det) Är det för att han gjort massa videos etc från början eller?
Däremot börjar jag undra, vem fan är killen? :P
Han typ bor med någon kompis(?) i ett stort hus, är sponsrad av razer(?)
verkar inte ha något jobb(?) eftersom han sover länge på dagarna o bara gör videos etc..
Gör massa skumma saker hela tiden, typ inomhus-surfing, paintball, kastar yxa, paddlar, skjuter gevär..
Helt plötsligt går han ut och börjar lira på sitt biljardbord som finns på verandan lol :P
och ja, han spelar ju en massa wow..
Har han berättat sin story nån gång? Är nyfiken på hur han har råd med allt och var han fått pengarna ifrån :D
Och varför är han sponsrad av razer? (om han nu är det) Är det för att han gjort massa videos etc från början eller?