Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

World of warcraft problem

Postat av gooch den 24 Juli 2011, 21:47
18 kommentarer · 166 träffar
Hej alla! Har fått ett spontant problem med blizzard..

Jag har blivit bannat, som i det här fallet är helt fel.. Det står att jag köpt guld, hur man nu gör det? Med riktiga pengar..

Jag förklarade att jag inte har gjort det, skrev tillomed att jag inte visste att något sånt existerade.. då jag inte fick något svar skrev jag ett "hat meddelande" för att kolla om dom reagerade på det.. Då fick jag ett svar om att min email inte finns längre, eller rättare sagt så skrev dom

"This email address is no longer active; we will not be able to reply to this support request. To find out how to contact Blizzard Customer Service, please read through the information presented below."

Jag försökte då göra ett nytt account, men det gick inte för att det stod att emailen exisisterade, och jag kan logga in på battle.net fast det står att jag är bannad..

Någon som har varit med om något liknande och hjälpa mig? Tack på för hand!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar