Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blizzard tagit pengar från mitt kort !

Postat av creativeIguess den 15 Juli 2011, 14:19
19 kommentarer · 2 304 träffar
Tjena fragbite!

Nu är det såhär att i och med den nya patchen så fick alla 7 dagar gratis pre-paid, iallafall så förra onsdagen när patchen kom och jag satt igång mina 7 dagar och spelade lite sen nu häromdagen så var jag ute och handlade och när jag väl kom hem så skulle jag kolla hur mycket pengar jag har kvar på mitt kort, så ser jag att det dragits 120 kr från mitt kort i förra onsdagen när jag satt igång de 7 gratis dagarna och jag har ingen pre-paid på mitt konto så min teori är att de tagit 120 kr av mig utan min vetskap vilket inte är speciellt mycket pengar men tycker fortfarande att dem pengarna ska jag ha tillbaka då jag inte spelar wow nå mer och kan lägga dem på annat.

Det är ingen annan som har köpt pre-paid från mitt kort om någon tror det.

Nu till min fråga, hur ska jag gå till väga? ringa upp dem och säga åt dem att ge tillbaka mina pengar? hjälp !

---------------------------- ----------EDIT---------------- -----------------------------

Mitt account är Frozen och unsubscribed så jag har inte automatisk betalning, och stängde av det för sådär 1 - 2 månader sen

Tacksam för svar.
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..