Tja!
Kör RaF nu 1-80, är 78 nu med båda gubbarna. Jag undrar jag har inte granta några lvls alls och man får väl varannan lvl 1 grant lvl? så på 80 borde jag ha 40stycken lvls att ge ut?
Kan man ge grant lvl om jag lvlar en ny gubbe till lvl 40 och ge den 40 lvls till 80 direkt? eller bara går det till 60?
EDIT: Tack för svaren :) jag undrar oxå jag hade en gammal RaF gubbe 32 kan jag ge 16lvls med den sen 40lvls med min 80 RaF gubbe?
Chilla, lira, tanka;)
Nämen lira lite, kolla runt, !!äta billys!! & kolla cs :)
Jo jag tränar mycket, är 15 år tränar 5 fyspass i veckan, spelar hockey i u16-elit och jag kör inte någon bebisfys utan jag tränar grisfys. ( stavningen är inte den bästa, "men vem fan bryr sig"? )
Man är inte förkyld i 1 minut om du tror det, man är förkyld i några dagar, man kanske är förkyld i en vecka kanske tom två. Spelar du dum eller är du dum ?
Det finns inget som säger att just för att du sover dåligt i 2-3nätter irad är det inte lag på att du ska bli förkyld i flera veckor, och även om du blir förkyld so what? Förkylningen finns det läkemedel mot :)
Dessutom finns det nyttiga alternativ!
Några tips på att klara sig ?
mina kompsar sa dock att jag skulle hålla STEN kolla på hårdvara o så då det lätt blir bestulet.... pallar inte bli av med möss o så :(
Om du är där så kan du ju alltid be han som sitter bredvid att vakta dina saker eller helt enkelt ta med dig möss/t-bord när du ska sova.. Skärmen samt datorn vet jag inte vad du ska göra åt dock :P
Röka
CS
Röka
CS
film + Godis
Röka
CS
CS
Fast iofs, vet inte riktigt om det är du eller inte dock. Om det är du som känner Victor Lomander så är det nog du.
Det är ju rätt eftersom andra har tagit mitt.