1
Tradea guld
Postat av le1f den 21 Juni 2011, 23:35
9 kommentarer · 65 träffar
Hej, det är så att jag nyss sålde 300k till ett företag och guldet kom direkt ifrån mitt mainkonto till en guildbank jag hade på en alt. Jag lämnade guilden med mitt main konto och kvar var bara ett "vanilla account" som jag skulle använda för att tradea dom med. Man tradear dom nämligen med vanilla accountet då det är ganska stor chans att man blir bannad.
Hursomhelst så invita jag köparna till guilden och gav dom guild master, dom tog guldet och drog och jag fick mina pengar.
Undrar nu om jag kan få ban på mitt main account om jag invitar tillbaks det i guilden och ger Guild master, för jag har massa mats osv i den.
Alltså är mitt main account i fara om jag låter det vara? eller blir det de om jag invitar tillbaks det? eller blir det inte i fara alls. Hade somsagt ingen kontakt med köparna på det
Svara inte om du inte vet eller är osäker
Hursomhelst så invita jag köparna till guilden och gav dom guild master, dom tog guldet och drog och jag fick mina pengar.
Undrar nu om jag kan få ban på mitt main account om jag invitar tillbaks det i guilden och ger Guild master, för jag har massa mats osv i den.
Alltså är mitt main account i fara om jag låter det vara? eller blir det de om jag invitar tillbaks det? eller blir det inte i fara alls. Hade somsagt ingen kontakt med köparna på det
Svara inte om du inte vet eller är osäker
I fara om
17 personer har röstat