Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cho'Gall 25HC - Vad gör jag för fel

Postat av La Roux den 31 Maj 2011, 07:33
64 kommentarer · 751 träffar
Ok, vi är inte världens bästa guild, men denna nisse är vad vi har kvar förutom obvious Sinestra då.

Hur som helst, vi har konstanta wipes kring 30%, av lite olika orsaker. Antingen blir det så att tanken står fel och dör ( Han är duktig, men har haft lite problem med sin ISP på senaste vilket gör att han helt random får jobbiga lagg, vi gamblar dock med detta ) men sen har vi även problematiken att folk helt enkelt failar, vilket även hänt mig ett par gånger.

Knepigaste delen är när vi i melee ( Rogue är jag ) ska förflytta oss från stacken till addsen. Vi gör så att vi delar på första shadowcrashen, sedan går vi ut, bränner och tillbaka. Problemet är Cone of Corruption eller vad det nu heter som de sprayar ut under sjävla "kite" fasen, vilket får oss att stacka lite väl mycket Corruption ibland, just eftersom vi faktiskt måste röra oss dit asap efter SC. Och sen tillbaka... Vilket gör att DPS;en blir väldigt lidanade med, men men.

Anyway, har ni några tips tas det gärna emot, Hela encountern känns inte alls svår, utan bara om att fixa till det hela. Är det knepigt, eller är det bara att shape the fuck up så att säga?
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..