Tjenare, fragbite! Fick precis tag på "Swift White Hawkstrider" happyface. :) Och då undrar jag ifall det finns fler mounts man kan skaffa sig, på egen hand.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har farmat till mig raven, zul tigern och sjukt mkt rep. Mycket använding för det när man slutat:) spela spelet istället för att lägga ner massa tid på onödig skit, man blir bara emo när man inser hur mkt man lagt ner:)
#4 Instämmer. Fast om man nu skulle börja igen har man trevliga mount iaf :)
Har zg tigern & raven lord också :) Även lyckats få grand black war mammoth. Har en del flying som egentlgien är ganska lätta att få men lite skoj att ha dem ändå :)
Men som sagt, har slutat å inte fått se dem på ett tag :(
#11 Grattis. Synd att den är värdelös nu, tror jag gick 37 gånger och behövde dessutom en druid från guilden med mig varje gång eftersom att det var innan wellfare patchen.
#14 Jag skaffade också min raven lord när man var tvungen att ha en druid. Lånade min polares å fick den efter 4e runnet :) Skaffade den även på min alt. Detta var dock efter patchen så man inte behövde en druid längre. Först farmade jag i ~2 veckor å blev sedan less. Pausade i någon månad å försökte 4 ggr å fick den :)
#16 Det är svårt att skylla det på blizzard egentligen. Spelet måste ju utvecklas :) Folk klagar när de tar bort mount fastän de går att solofarma. Folk klagar även när de inte tar bort mount så att de går att solofarma. Jag tycker blizzard gör ett bra jobb :) De utvecklar spelet och fortsätter bygga på det !
ska proto drakes, mantran från zangarmarch. raven lord från sethekk halls. dom 3 är väl de enda som faktiskt är värda att farma, samt headless horseman mountet och...va heter det, tbc raiden iaf, karazan heter den visst nu efter jag har tänkt efter lite, om min minne inte sviker ska det finnas fint mount där också (nej, inte mountet från första bossen)
En fråga, vad ska man göra om man har allt man behöver från dom olika rep ställerna?
finns det något annat att göra i instance eller är det waste of time nu?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
glömde drakarna i shadowmoon
Farma lower city rep -> honored och köp key för HC och sen dra sethekk halls hc en gång om dagen, själv fick man efter 8tries!
Har zg tigern & raven lord också :) Även lyckats få grand black war mammoth. Har en del flying som egentlgien är ganska lätta att få men lite skoj att ha dem ändå :)
Men som sagt, har slutat å inte fått se dem på ett tag :(
Beror såklart vad du spelar för klass, men spelet är ju för jävla enkelt numera.
http://www.wowhead.com/npc=500 62/aeonaxx
Han pratar om Raven Lord, inte stonecore.
finns det något annat att göra i instance eller är det waste of time nu?
Har HC gear förövrigt.