Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Uppdatera addons

Postat av Mawxel den 3 Maj 2011, 23:05
4 kommentarer · 500 träffar
Har haft problem efter patchen (4.1.0) med riktigt hög ms när jag har mina addons på. Får fryslagg som leder till att jag måste stänga ner hela spelet. Spelet flyter på relativt bra utan addons, men jag är inte tillräckligt pro för att klara av att lira arena utan dem så jag behöver hjälp med att fixa det.

Förstår såklart att addonsen behöver uppdateras, men problemet ligger i att jag inte kan uppdatera mina addons med Curse Client eftersom jag inte har "tillgång" till WoW-mappen. När jag startar WoW så måste jag "köra som administratör" trots att mitt konto på datorn har administratörsrättigheter och fulla rättigheter till WoW-mappen om man tittar i egenskaperna för mappen.

Om jag tankar ner nya uppdaterade versioner av mina addons ifrån curse.com antar jag att mina gamla inställningar kommer att försvinna och jag vill såklart behålla dem. Därför undrar jag hur jag ska gå tillväga för att uppdatera mina addons utan att mina inställningar försvinner? Använder Windows 7 om det spelar någon roll.

Tack på förhand!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..