Den som säger att detta spel är balanserat just nu, att blizzard gör ett bra jobb osv kan bara brinna. Denna är den mest obalanserade, äckliga lolzerg nonskill-meleecleave dominated expansion som existerat (dock lite hunters i kfc härodär som passar in "lite" grann), har nu spelat runt 30 matcher i 3s idag, har inte mött ett enda team som inte har en warrior som slår ner en innan man ens hunnit reagera. Tamejfan helt sinnesjukt, spelar ingen roll hur bra/dåliga dem är, dom bara slår på allt dom ser och vinner. Ni som säger att warriors inte har någon mobility eller dylikt, det spelar ingen som helst roll. dem slår ner än innan dom ens behöver gå defensive.
Så nu har jag skrivit av mig, tack för mig
la av efter 5 års intensitvt spelande för en månad sen och kan inte göra något annat än att hålla med dig kompis. ciao
Du kanske skulla ta och lära dig spela istället för att whina?
#2 hoppas du skojjar...
OnT: KFC är retarded ja, men utöver det är det väl helt alright.(Finns saker som behövs göra, men minimala jämfört med KFC)
ser att folk skriver att warriors gör för mycket skada, Det beror på att klassen warriors stackar alldeles för bra med gearen, och så har det alltid varit med den klassen.
Och warriros kommer få en "nerf" nästa patch.
Till att börja med kommer dom göra 20% mindre skada på både Mortal strike och overpower.
MEN dom kommer få en charge buff så dom kommer bara ha 12 sec cd på charge, och mortal strike kommer lägga up rend automatiskt ist för att dom ska behöva lägga en Global cd på att få upp en rend.
Tillslut har alla classer saker att göra mot varann man få anpassa sig till situationen på hur man ska lösa problem som kan uppstå i blandannat pvp.
Och alla klasser har problem med speciella klasser:
Warriors har svårt med mages t.ex.
Sluta whina och spela spelet som det är!
Du kan inte påverka detta överhuvud taget!
och jag kan nästan lova att Blizzard har fullt upp hela tiden till att försöka få spelet "balanserat".
i pvp är det även mycket "macro" spelande.
dessutom så spelar det jätte stor roll om en warrior kan spela eller ej!
wow kmr aldrig att bli balanserat, det enda spelet jag spelat som är någorlunda balanserat är bloodline champions och det pga att de inte går att ändra på skadan man gör med gear och att det inte finns någon critt funktion. vissa klasser där är dock helt sjuka och skulle behöva en rejäl nerf
Håll er borta från warriorn och stunna/slowa honom när han gör recklessness. Spela offensivt i början, om ni inte hinner få ner huntern spela def och vänta på cooldowns.
Blev 2.2k rating på 2 dagar, började tisdag och på onsdag hade vi 16-7, t2 på onsdag :)
KFC är väl vårat största problem..